28
сентябрь
2023
Бос лауазымдарға орналасуға арналған конкурстың нәтижесі, 2023 жылдың 26 қыркүйегінде өтті
Бос лауазымдарға орналасуға арналған конкурстың нәтижесі, 2023 жылдың 26 қыркүйегінде өтті.
Байқауға бірнеше бос лауазымдар ұсынылды:
1. қазақ тілінде оқытатын сыныптарға бастауыш сынып мұғалімі-1 бос лауазым, тұрақты негізде;
2. орыс тілінде оқытатын сыныптарда математика мұғалімі-тұрақты негізде 2 бос лауазым;
3. орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі-1 бос лауазым, тұрақты негізде;
4. қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы мектеп психологы-1 бос лауазым, тұрақты негізде;
5. орыс тілінде оқытатын сыныптарға ағылшын тілі мұғалімі – декреттік демалыс кезінде.
Конкурсқа тек 1 кандидат – Аманбек Ұлара Қайратқызы, қазақ тілінде оқытатын бастауыш сынып мұғалімі лауазымына тұрақты негізде орналасуға қатысты. Ұлара Қайратқызы 22.12.2022 жылғы № 57 бұйрық қағидаларының 118-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес қажетті құжаттардың толық пакетін ұсынды.
Сондықтан, ұсынылған құжаттарды қарағаннан кейін, алынған баллдарды есептегеннен кейін және басқа кандидаттар болмаған соң, бұл үміткер бос лауазымға-қазақ тілінде оқытатын сыныптарда бастауыш сынып мұғалімі болып бекітілді.
Результат конкурса на занятие вакантных должностей, прошедший 26 сентября 2023 года.
На Конкурс было предъявлено несколько вакантных должностей:
- учитель начальных классов в классы с казахским языком обучения – 1 вакантная должность, на постоянной основе;
- учитель математики в классах с русским языком обучения – 2 вакантные должности, на постоянной основе;
- учитель русского языка и литературы – 1 вакантная должность, на постоянной основе;
- школьный психолог в классах с казахским языком обучения– 1 вакантная должность, на постоянной основе;
- учитель английского языка в классы с русским языком обучения – на время декретного отпуска.
Поэтому, после рассмотрения предъявленных документов, подсчёте полученных баллов и отсутствии других кандидатов, данный претендент была утверждена на вакантную должность - учитель начальных классов в классах с казахским языком обучения.